איטום גגות בבאר שבע​

איטום גגות בבאר שבע: על איכות לא מתפשרים

אפשר להגיד בפה מלא כי אחת הבעיות הנפוצות והפחות נעימות בחורף הוא גג דולף כתוצאה מאיטום לוקה בחסר ו/או מזג אוויר סוער במיוחד. אם הגעתם לכאן אנו מניחים שאתם מחפשים תשובה מהירה לבעיה שלכם – חברת איטום נתן ובניו מתמחים בפתרונות איטום ועושים לכם מעט סדר בבלאגן.

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים איטום גגות בבאר שבע

לפני שאנחנו מבצעים פעולת איטום גגות בבאר שבע עלינו להבין כי זו מלאכה חשובה ביותר אשר מטרתה לתחזק בצורה נכונה את הגג שלנו לפני החורף ולמנוע נזקי רטיבות ו/או תשתיות אשר יכולים לעלות לנו הרבה יותר לטווח הרחוק, כמו כן גם לפגוע באורך החיים שלנו.

מתי מומלץ לבצע איטום גגות בבאר שבע?

לא מעט מן לקוחותינו שואלים אותנו – "מתי הכי מומלץ לבצע איטום גגות?" אנו מאמינים שהזמן הטוב ביותר לאטום את הגג שלכם הוא דווקא בקיץ, בקיץ המשטח יבש מה שגורם לחומרים להיקלט בצורה טובה יותר בתשתית הגג, כמו כן האדים והגזים השונים שהצטברו בגג כבר התעבו ויצאו מה שהופך את פרק הזמן הזה לטוב ביותר, כמו כן – איטום גג בקיץ נחשב לפתרון הזול ביותר. אך לא תמיד אנו דואגים לאטום את הגג כמו שצריך, גם במקרים של דליפת מים מהגג בכל עונות השנה יש לבצע טיפול מהיר ונקודתי לשם הבטחת איכות החיים של דיירי הבית.

איך בוחרים שיטת איטום גגות בבאר שבע?

כאשר אנחנו מדברים על עולם האיטום אנו מדברים על אחד העולמות הפורים והמגוונים ביותר, ניתן למצוא אין ספור שיטות שונות לאיטום הגג כאשר כל אחת מן השיטות מותאמת לסוגים שונים של גגות, משטחים וצרכי לקוח. בין השיטות הפופולריות ביותר ניתן למצוא:

חומרי איטום אקריליים ייעודיים – אחת מן הדרכים לאטום את הגג שלכם זה דרך חומרי איטום אקריליים, לרוב אנו משתמשים בחומרי איטום אלו לחללים ושיפועים קטנים כמו לדוגמא: גגון, מרפסת שירות ועוד. ברוב המקרים אנו נשלב את החומרים האקריליים יחד עם שיטות איטום אחרות על מנת לחזק את התשתית ולספק איטום מקסימלי לחלל. איטום אקרילי טומן בחובו לא מעט יתרונות, אך יחד עם זאת כשלעצמו אנו מוצאים לו גם חסרונות אך יחד עם חומרים אחרים הוא לגמרי מתפקד כשחקן מפתח.

חומרי איטום בטומנים – כאשר אנו נשתמש בחומר איטום בטומני אנו לרוב נשתמש בו לשם תיקונים ספציפיים ולא לשם איטום מלא של גג חשוף. החומר הביטמוני נוח לעבודה ונדבק היטב אל בטון.

יריעות ביטומניות – כאשר אנחנו מדברים על יריעות ביטומניות אנו מדברים על אחת השיטות השכיחות ביותר לשם איטום גגות. יחד עם זאת אנו לא נשים את היריעות לבד וניעזר באיטום אקרילי ומעליו היריעות. אם אנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי יריעות אלו נחשבות לגמישות, חזקות ועמידות בפני נזקי מזג האוויר, כמו כן יריעות אלו אינן דורשות מן בעלי הדירה תחזוקה שוטפת ומסובכת.

איטום באמצעות זפת – זפת הייתה השחקנית המרכזית שלנו עד לפני מספר שנים אשר הולכת ויורדת לאט לאט בהדרגה יחד עם הקדמה וכניסתם של שחקני מפתח אחרים לתחום. למרות שמדובר בשיטה "מסורתית" וישנה, אפשר להגיד בפה מלא כי הזפת בנה לעצמו מוניטין בתחום ונחשב לאחד החומרים האמינים, היעילים והנפוצים בעולם.

אנו מאמינים שבחירת שיטת איטום צריכה להיעשות בהתאם לצרכי הלקוח, לסוג הגג ו/או השטח אותו הוא רוצה לאטום ויחד עם חוות דעת מקצועית של קבלן איטום בבאר שבע.

מה לעשות כאשר גג הרעפים דולף?

אתם כבר מספר ימים שומעים רעשים בגג הבית שלכם ולא מבינים למה, ברגע אחד של הארה החלטתם להסתכל על הגג וגיליתם כי גג הרעפים שלכם דולף. כאשר אנחנו מדברים על איטום גגות רעפים אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש אשר דורשת התערבות של בעל מקצוע בעל ניסיון בתחום לשם איטום הגג בצורה נכונה. אנו מאמינים כי איטום הגג צריך להיעשות מבעוד מועד ולא רק לאחר שהדליפה התגלתה כך תוכלו לחסוך לא מעט עוגמת נפש, זמן וגם כסף.

איך תבחרו קבלן איטום אמין בבאר שבע

עם עידן "המתחזים" ו"יצאת צדיק" אפשר להבין למה לא מעט אנשים מפחדים מן נותני שירות, יחד עם זאת חשוב להכיר בכך שרוב הקבלנים הם אנשי מקצוע איכותיים, אמינים אשר עובדים ללא לאות לשם שירות הלקוחות שלכם. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא קבלן איטום אמין בבאר שבע:

מוניטין, ותק וניסיון – בדקו כי לחברה ו/או לקבלן איתו אתם עובדים יש מוניטין, ותק וניסיון בתחום. הותק והניסיון של הקבלן מדברים בעד עצמם, באמצעות ידע זה הוא מצליח לטפל בצורה יצירתית ונכונה בלא מעט בעיות תשתית ואף למנוע אותן.

אישורים והיתרים – בדקו כי בידי הקבלן את כל האישורים, ההיתרים וההסמכות לבצע את העבודה בבית שלכם.

חומרי איטום – בדקו כי כל חומרי האיטום איתם עובד הקבלן הינם בעלי תווי תקן מחמירים ישראלים.

אחריות לא קונים בשום חנות – אתם משלמים לא מעט כסף ואתם רוצים לקבל תמורה. קבלן איכותי בעל ניסיון ומוניטין ירגיש בנוח לתת אחריות לפרק זמן לעבודה אותה הוא ביצע.

בוחרים נכון: בוחרים איטום נתן ובניו

חברת איטום נתן ובניו הינה אחת מן החברות המובילות ביותר בישראל בתחום האיטום, יחד עם ניסיון של למעלה מ – 20 שנה ועבודה אל מול לקוחות מן המגזר העסקי, הציבורי והפרטי הפכנו לבחירה הטבעית של לא מעט בעלי מקצוע ולקוחות פרטיים. החברה מספקת מעטפת שלמה בכל הקשור לאיטום גגות יחד עם: איטום ביריעות ביטומניות, יציקות בטקל, שימוש במצלמה טרמית, איטום בסנפלינג, זפת חם וכל זה כמובן לפני כל התקנים המחמירים ביותר.

שתפו ברשתות חברתיות

באותו נושא

איטום גגות בחיפה

איטום גגות בצפון

כאשר מדובר באיטום גגות בצפון, פתרונות אמינים ועמידים הם קריטיים. תנאי מזג האוויר הקיצוניים באזור זה דורשים טיפול נוסף, איטום ותיקוני גגות. במאמר זה נחקור

קרא עוד »
איטום גגות בחיפה

איטום גגות ברמת גן

כשמדובר בהגנה על הבית שלכם, גג אטום היטב הוא קריטי. במאמר זה נדון בבעיות הגג הנפוצות של בעלי בתים ברמת גן, סימנים לגג פגום, יתרונות

קרא עוד »
איטום גגות בפתח תקווה

איטום גגות בפתח תקווה

נמאס לכם להתעסק עם גגות דולפים בחיפה? איטום הגג שלכם יכול להיות הפתרון שאתם מחפשים. שירותי איטום גגות חיוניים להגנה על ביתכם מפני ההשפעות המזיקות

קרא עוד »
איטום גגות בחיפה

איטום גגות בחיפה

נמאס לכם להתעסק עם גגות דולפים בחיפה? איטום הגג שלכם יכול להיות הפתרון שאתם מחפשים. שירותי איטום גגות חיוניים להגנה על ביתכם מפני ההשפעות המזיקות

קרא עוד »
איטום מבנים

איטום מבנים

  איטום מבנים הינה מלאכה אשר צריכה להיעשות בצורה מקצועית ומיומנת על ידי בעל מקצוע מתמחה בתחום. אנו עדים למגוון רחב של מצבים בהם אנו

קרא עוד »

איטום בהתזה

עולמות האיטום טומנים בחובם לא מעט אתגרים ושיטות לשם איטום גגות. אחת מן השיטות המובילות והמודרניות כיום בעולמות האיטום נקראת איטום בהתזה. שיטה זו נותנת

קרא עוד »