איטום גגות בירושלים​

מהו תפקידו של הגג?

גג הבית נמצא מעל לראשינו כלומר הוא מגן עלינו ונותן מחסה, הוא סגור אל מול פגעי מזג האוויר ועל כן תפקידו לתת לנו את מלוא ההגנה, לכן גם לאיטום הגג משמעות גדולה ורבה, כי חשיבות של איטום נכון ובחומרים איכותיים הוא למנוע את כל המצבים השכיחים האלו של טיפות מים שחודרות בימי חורף קרים היישר אל תוך הבית, גורמות לרטיבות בצידי הקירות או גורמים לסכנות בפגיעה בתשתיות אחרות כמו תשתית החשמל.

מדוע חשוב לבחור בחומרי איטום איכותיים?

אם נדאג לעבודה מקצועית בשילוב של חומרי איטום איכותיים, פגעי מזג האוויר ובמיוחד בחורף לא יהיו חלק משגרת חיינו בשום מבנה והם לא יגרמו לנו לנזקים בכל פעם ולמפח נפש. ועם חומרי איטום איכותיים לא יהיה גם צורך לחזור ולחדש איטום ולערוך תיקונים רבים כל מספר שנים, איטום גגות בירושלים.

מדוע יש חשיבות לאיטום גגות בירושלים?

גג הבית כידוע נמצא מעל לראשינו, הוא למעשה מגן עלינו ונותן מחסה, ולכן יש לגג חשיבות רבה ובעיקר לאיטום הגג משמעות רבה, כי רק חשיבות של איטום נכון בחומרים איכותיים הוא ימנע מצבים שכיחים של רטיבויות מהגג, צורך באיטום נוסף שעלותו יקרה, טיפות מים שחודרות בימי חורף קרים וגורמות לרטיבות בצידי הקירות או לסכנות וכדומה.

מדוע חשוב לאטום גגות עם חומרים איכותיים בלבד?

לכן כאשר נבצע עבודה מקצועית בשילוב של חומרי איטום איכותיים בלבד, רטיבות חוזרת מגגות ומכל סיבה שהיא במיוחד בחורף לא יהיו חלק משגרת חיינו בשום מבנה והם לא יגרמו לנו לנזקים בכל פעם. ועם חומרי איטום איכותיים לא יהיה גם צורך לחזור ולחדש איטום ולערוך תיקונים מדי כמה שנים.

למה חשוב לבצע איטום על פי תקן?

מערכות איטום מתקדמות במיוחד לגגות חדשים בתחילת הבנייה, בהם קיימים גגות רעפים או שיפועי גג, ולכן יש להקפיד וליישם את האיטום של הגגות על פי הנדרש בתקן ובמיוחד כאשר גג של כל מבנה עמוס במתקנים רבים כמו דודי שמש, מתקני מיזוג אוויר ועוד, יכולה להתעורר בעיה לאטום גגות כאלה אלא עם מערכות איטום שמתבצעות במריחה ובהתזה, ולצורך יישום מערכות איטום אלה בגגות חדשים, יש להקפיד על יציקת שיפועי גג עם בטון כדי לקבל תשתית חזקה ויציבה, כך זה יקטין באופן משמעותי את הסיכון לחדירת מים למבנה ובמיוחד במבנים גדולים כמו במפעלי תעשיה, באולמות ספורט או במחסנים.
חשוב להקפיד בנושאים אלו, להקפיד על ביצוע איכותי שיעניק הגנה מלאה לתקופת שנים ארוכה, ובמקרים בהם לא מקפידים על הכללים המחייבים עלולים להתעורר בעיות של התרופפות במבנה או חדירות של מים ונוזלים. איטום איכותי חשוב כדי ליצור מבנה איכותי ומתקדם ביותר בעל ערך רב ושימור לשנים רבות. מוצרי איטום איכותיים צריכים להיות חלק בלתי נפרד מהפרויקטים הגדולים במשק, אם מדובר במוסדות וארגונים ואם מדובר בפרויקטים גדולים של מגדלי מגורים ומשרדים והם יהיו חייבים לכלול פתרונות איטום איכותיים שיבטיחו איטום בטוח ואופטימאלי לכל חלק במבנה או בנכס.

כיצד לבצע איטום גגות בירושלים עם זפת?

באם בוצע לכם איטום גגות בירושלים על ידי זפת חמה, עליכם להבין כי האחריות לא תחזיק מים במידה ואין ערכתם תחזוקה מדי שנה לגג שלכם. כאשר מבצעים אטימה של הגג על ידי זפת חמה, צריך לבצע סיוד של הגג פעם אחת מדי שנה. המטרה של הסיד הינה לבודד בין קרן השמש לבין התשתית של האיטום. באם לא תבצעו סיוד פעם אחת בשנה, מדי שנה, הזפת תתחמם, תיסדק ורטיבות תובל באופן ישיר לתקרה של הקומה הכי למעלה במבנה שלכם. קבלן איטום איכותי ואף מהימן יתנה את התוקף של תעודת האחריות בזאת שהנכם תתחייבו לערוף סיוד של הגג שלכם פעם בשנה ובכל שנה ברציפות.

כיצד ניתן למצוא קבלן איכותי לאיטום גגות בירושלים?

1. היבט משמעותי בהיבט של שטח הג ג – מי שאחראי למדוד את השטח של הגג הינו קבלן איטום גגות בירושלים. כאשר הנכם חותמים על גבי הצעת המחיר, אתם למעשה מסכימים בזאת למטראז' אשר רשום בה. בשל כך, טרם שנכם חותמים על הצעת המחיר, עליכם לבחון את הפרמטר הנ"ל ואף במידה וקיים הבדל בין המידות של איש מקצוע לבין אלה אשר הנכם מדדתם, תבקשו להבין מאיפה קיים הפער.

2. עליכם לבחור אך ורק קבלן איטום מורשה – ישנה משמעות רבה לוודא כי איש המקצוע, אליו פניתם לקבלת שירות של איטום, הינו אוטם מורשה, אשר מחזיק באמתחתו תעודה מן מכון התקנים וכן שיש לו את כל האישורים הנדרשים, כדי לערוך פעולה של איטום בדירה שלכם. יש לכם דרך לבדוק את נתוני הרישום שלו בפנקס הקבלנים אשר מנוהל באמצעות רשם הקבלנים, בתוך אתר האינטרנט שלו וגם של משרד הבינוי והשיכון.

3. בחנו את הצעת המחיר שהוענקה בידכם על ידי קבלן האיטום – עליכם לבדוק כי הצעת המחיר שניתנה בידכם מורכבת מכל הנתונים שהזכרנו, לרבות – ניקיון של הגג – הרמת דוד – הרמת קולט שמש – הרמת מנוע של מיזוג אוויר. פתיחה של סתימות במרזב – חומרי עבודה ואף אביזרים – שטח של גג – בדיקה של הצפה – מענק של אחריות וכיוצא בזה.

מה עושים במקרה של הצטברות לשלשת יונים על גבי הגג?

לשלשת היונים הינה לשלשת אלמנטרית חומצתית אשר הינה מכניסה את חומרי האיטום והן מסבה לכשל חוזר כל פעם מחדש. באם לשלשת היונים צצה אצלכם בתום עבודת איטום ופגעה ביסודות, קבלן האיטום גג בירושלים אינו עשוי ליטול על כך כל אחריות.

מדוע חשוב ליצור מערכת איטום מתקדמת?

חשוב לבנות מערכות איטום מתקדמות במיוחד כאשר מדובר בגגות חדשים בתחילת הבנייה, ולכן יש להקפיד וליישם איטום של גגות על פי הנדרש בתקן ובמיוחד כאשר גג של כל מבנה עמוס במתקנים רבים כמו דודי שמש, מתקני מיזוג אוויר ועוד, יכולה להתעורר בעיה לאטום גגות כאלה אלא עם מערכות איטום שמתבצעות במריחה ובהתזה, לעומת זאת חומר הזפת פחות מקובל לשימוש כיום עקב התחזוקה הרבה שנדרשת לאחר שנים בודדות, ולכן כיום אוטמים גגות בעיקר עם יריעות.  כיום יש להקפיד גם על יציקת שיפועי גג מחומר הבטון כדי לקבל תשתית יציבה בראש המבנה, כך זה יקטין באופן משמעותי את הסיכון לחדירת מים, במיוחד במבנים גדולים כמו במפעלי תעשיה, באולמות ספורט או במחסנים. חשוב להקפיד על ביצוע איכותי שיעניק הגנה מלאה לתקופת שנים ארוכה, ובמקרים בהם לא מקפידים על הכללים המחייבים עלולים להתעורר בעיות של התרופפות במבנה או חדירות של מים ונוזלים. איטום גגות בירושלים איכותי חשוב כדי ליצור מבנה איכותי ומתקדם ביותר, עם בנייה חדשנית ובטיחותית שתהיה עם ערך ערך רב ויכולת שימור לשנים רבות. מוצרי איטום איכותיים צריכים להיות חלק בלתי נפרד מפרויקטים גדולים במשק, אם מדובר במוסדות וארגונים ואם מדובר בפרויקטים של משרדים והם יהיו חייבים לכלול פתרונות איטום איכותיים שיבטיחו איטום בטוח לכל חלק.

האם איטום גגות מחזיק מעמד לאורך שנים?

אם בעיה של הנזילות והרטיבות שוב חוזרת על עצמה זה יעיד על עבודה רשלנית ולחלוטין לא מקצועית. קבלן איטום יעניק לכם עבודה איכותית שתחזיק מעמד לאורך שנים רבות עם אחריות מקיפה מבלי להעלם ומבלי לטרטר אתכם בתקלות חוזרות ונשנות. חשוב שתבדקו את אישורי העבודה של הקבלן שעלול לפתע להעלם או לסגור את העסק וכבר לא ניתן יהיה לאתר אותו. בחרו חברה עליה בררתם כל פרט חשוב, חברה שתהיה עם כל המוניטין הנדרש בשוק ובנוסף שתהיה חברה מקצועית ללא תלונות או תביעות. רק עם עבודה איכותית תוכלו לקבל את האחריות הטובה ביותר לעבודת האיטום מבלי שיתנער מתקלות אחרות העלולות לפרוץ במבנה. רק חברה מקצועית תיתן אחריות מקיפה למקרה של חדירת מים הרי לשם כך היא ביצעה את עבודת האיטום.

למה מומלץ לבצע איטום גגות בירושלים והסביבה?

קצה כבר הנפש שלכם לעסוק בתחום של איטום גגות בירושלים המשותף כל שנה או לחלופין כל שנתיים ? אולי עריכה של איטום בפעם אחת בדרך של גג הפוך תעניק עבורכם את הרוגע אשר הנכם תרים אחריו עבור הטווח הארוך. כפי כל אלמנט, אף עבור דרך הלה קיימים אף מגרעות ואף מעלות אשר מומלץ שתדעו אוותם וכן אחר כך לבצע החלטה במידה והחלופה הנ"ל מיטבית בשבילכם.

מה הוא בעצם גג הפוך?

בדרך של גג הפוך הפעולה אינה תמה בהשמה של יריעות ביטומניות, כי עם פשוט רק ראשיתה שם. על גבי היריעות שמים יריעה גיאו טכנית אשר עושים בה שימוש כרובד של שמירה והן מעליה מניחים רובד של חצץ בן כחמישה סנטימטר. דרך זו מכונה כה בשל כך כי הרובד של הבידוד קיים מעל לרובד של האיטום ואין כמקובל מתחת אליה.

מה חשוב לדעת על איטום גגות בירושלים בשיטת גג הפוך?

מגרעות –

  • אפשר לדעת כי איטום גגות בירושלים בדרך של גג הפוך אומנם העלות שלה יותר רבה, אבל היא יכולה להתקזז ביחד עם הדרישה לחדש את איטום הגג בכל מיני דרכים שונות, ברם קיימים עוד אלמנטים אשר יש לשים אליהם לב
  • עשיית השימוש בדרך הלה נדרשת להיערך באופן פנטסטי וכן הכי מקצועי. כאשר תיקון חלקי של זיפות וגם בתוך יריעות ביטומניות הינו פשוט באופן יחסי, בעיה בביצוע הלכה למעשה של דרך הנ"ל מחויבת מן המציאות תיקון מסיבי, פירוק של איטום וגם הרכבה שלו מחדש.

מעלות –

  • עליכם לתת את הדעה שלכם הודות המשקל של רובד החצץ. מי אשר רוצה את איטום גגות בירושלים מדרג בדרך של גג הפוך, עשוי להתייעץ עם מהנדס בניין אשר בקי באיתנות של חומרים וגם ביכולת של הרמת משקל של גג, כדי להימנע מתקלה בשל התמוטטות תחת עומס.
  • מעלה מרכזית של רך הלה הינה בתוך בידוד נהדר אשר היא נותנת עבור המבנה. הטבה הנ"ל חשובה ביותר בפרט בעונת הקיץ, בשל כך כי בעונת החורף גשמים איתנים עשויים להיכנס קצת לרובד של בידוד. בתוך מדינת ישראל, אשר בה עונת החורף קצרה וכן דלה באופן יחסי במשקעים, אל מול עונת החורף הלוהטת וכן הנמשכת עת רבה עשיית שימוש של איש איטום מומלץ בדרך של גג הפוך עשויה לחסוך המון תשלומים עבור המזגן שלכם.
  • עשיית השימוש בדרך הנ"ל יכולה גם לחסוך עריכה של עוד איטום עבור הטווח הארוך, בשל כך כי הרובד של הבידוד שומר אף הוא על רובד של איטום אשר מתחתיו, שאינו נחשף לנזקים של האקלים בצורה ישירה והן בנוסף לכך, נחסכה הדרישה של חידוש הלבנת או שמא סיוד של הגג שלכם.

למה מומלץ לבחור רק באנשי מקצוע לאיטום גגות?

בעבודות איטום לגגות כל לקוח יהיה חרד ממצבים של חוסר אמינות או חוסר מקצועיות עם עבודה חובבנית ולא מקצועית בתהליך האיטום, דבר העלול לגרום לבעיות רבות במבנה. ואכן יש להקפיד לבחור בנושא את אנשי המקצוע האמינים ביותר. אם זה החל משלב האחריות המוענקת לכם על ידי הקבלן, שלא יעלם כשישנה תקלה, שייתן שירות מהיר ואמין, שיעסוק בצורה נרחבת ומקיפה בתחום איטום הגגות מבלי לחסוך בחומרים, איטום שישלב את יריעות האיטום האיכותיות ביותר, כך שהאיטום לא יהיה חובבני ויצור מצב של נזקים וחוסר נעימות גדולה יותר בעתיד, אם זה להציע טווח מחירים הוגן, להקפיד על נושאי ניקוז או הבדיקות המקיפות ביותר, בהחלט נושא של הזמנת קבלן עבודה לאיטום הוא נושא הדורש הקפדה גדולה לבחור את הטוב ואת המקצועי ביותר.

מתי עושים איטום גגות בירושלים?

בעיקר בחורף עם תחילת הגשמים הקלים ביותר מתחילים להיחשף כל הכשלים והליקויים בתחום האיטום. ואלו שקרובים יותר לכיוון הגג, גרים בקומות העליונות יסבלו מן הנושא בצורה הישירה והראשונית ביותר, ולרוב יצטרכו להגיע להוצאה כספית גדולה, כבדה ומיותרת. לכן חשוב מאד לגלות ערנות רבה בכדי לקבל מחיר הוגן מאנשי מקצוע איכותיים שרק הם מיומנים לעסוק בנושאי איטום, כך שהחורף הבא כבר יעבור עליכם בצורה איכותית.

שתפו ברשתות חברתיות

באותו נושא

איטום גגות בחיפה

איטום גגות בצפון

כאשר מדובר באיטום גגות בצפון, פתרונות אמינים ועמידים הם קריטיים. תנאי מזג האוויר הקיצוניים באזור זה דורשים טיפול נוסף, איטום ותיקוני גגות. במאמר זה נחקור

קרא עוד »
איטום גגות בחיפה

איטום גגות ברמת גן

כשמדובר בהגנה על הבית שלכם, גג אטום היטב הוא קריטי. במאמר זה נדון בבעיות הגג הנפוצות של בעלי בתים ברמת גן, סימנים לגג פגום, יתרונות

קרא עוד »
איטום גגות בפתח תקווה

איטום גגות בפתח תקווה

נמאס לכם להתעסק עם גגות דולפים בחיפה? איטום הגג שלכם יכול להיות הפתרון שאתם מחפשים. שירותי איטום גגות חיוניים להגנה על ביתכם מפני ההשפעות המזיקות

קרא עוד »
איטום גגות בחיפה

איטום גגות בחיפה

נמאס לכם להתעסק עם גגות דולפים בחיפה? איטום הגג שלכם יכול להיות הפתרון שאתם מחפשים. שירותי איטום גגות חיוניים להגנה על ביתכם מפני ההשפעות המזיקות

קרא עוד »
איטום מבנים

איטום מבנים

  איטום מבנים הינה מלאכה אשר צריכה להיעשות בצורה מקצועית ומיומנת על ידי בעל מקצוע מתמחה בתחום. אנו עדים למגוון רחב של מצבים בהם אנו

קרא עוד »

איטום בהתזה

עולמות האיטום טומנים בחובם לא מעט אתגרים ושיטות לשם איטום גגות. אחת מן השיטות המובילות והמודרניות כיום בעולמות האיטום נקראת איטום בהתזה. שיטה זו נותנת

קרא עוד »