זיפות גגות בירושלים​

האם זיפות גגות היא שיטת איטום נוחה?

זיפות גגות בירושלים זו שיטת איטום שהיא מצד אחד פשוטה, נוחה וזולה, ומצד שני היא עלולה לא להיות עמידה לטווח הארוך וכן היא דורשת גם תחזוקה רבה אולם זיפות גגות היא אחת משתי השיטות הקיימות והנפוצות ביותר לצורך של איטום גגות, השיטה השנייה היא איטום באמצעות יריעות ביטומניות, זיפות גגות בירושלים.

מדוע זיפות גג הפכה לשיטת איטום נפוצה?

זיפות גגות בירושלים זו שיטת איטום שהיא מצד אחד פשוטה וזולה, מצד שני היא עלולה לא להיות עמידה לטווח הארוך וכן היא דורשת גם תחזוקה רבה אולם זיפות גגות היא אחת משתי השיטות הקיימות והנפוצות ביותר לצורך של איטום גגות.

הזפת ידועה כחומר שהוא זול יחסית ולכן עבור זיפות גגות זו שיטת איטום שהיא זולה, מצד שני זו שיטת איטום פחות נפוצה כי היא עלולה לא להיות עמידה לטווח הארוך וכן היא דורשת גם תחזוקה רבה אולם זיפות גגות היא אחת משתי השיטות הקיימות והנפוצות ביותר לצורך איטום גגות.

מדוע מומלץ לבחור בזיפות גגות בירושלים?

זיפות גגות באמצעות מריחת זפת חמה כאשר מתחת נפרשת יריעה העוזרת להחזיק את הזפת, זו שיטת איטום נפוצה ואף קדומה ביותר. הזפת הוא חומר איטום גמיש ועמיד מפני חדירת מים, אך מצד שני הוא לא מחזיק מעמד לאורך זמן ודורש לא מעט עבודה ותיקונים כדי לשמר אותו. לזיפות גגות יש יתרונות וחסרונות רבים.

מהם היתרונות לזיפות הגגות בירושלים?

מצד אחד היתרון העיקרי של השימוש בזפת לאיטום גגות הוא המחיר הזול שלה, והיא נמוכה בעד חצי מהמחיר של יריעות איטום, זוהי גם עבודה פשוטה יחסית לביצוע, שלא אורכת זמן רב ולא דורשת מיומנות מקצועית גבוהה. כמובן שיש להיעזר באיש איטום מקצועי ומיומן לנושא. זיפות גגות הוא איטום שניתן לבצע על כל גג, מכל סוג שיהיה גם אם הוא עמוס ומורכב ביותר, כלומר גם אם יש יחידות מזגנים ודודים רבים על הגג, ניתן למרוח שם זפת בקלות רבה, ואת הדודים או הקולטים פשוט מזיזים כדי לבצע את המריחה, ולא ניתן לעשות כשמבצעים איטום ביריעות, כי אז יש צורך בהרמה של כל החפצים על הגג. לעומת זאת החסרונות הם בעיקר באיכות החומר של הזפת, כי בניגוד ליריעות הביטומניות, הזפת דורש תחזוקה רבה, לעומת זאת מהרגע ששמו לכם יריעות על הגג האיטום מחזיק מעמד לעשר השנים הקרובות לפחות, בעוד הזפת דורש סיוד של הגג בכל שנה וזיפות מחדש כל כמה שנים. הזפת גם נוטה להתרחב בחום ולהתכווץ בקור, דבר שמשפיע ישירות על איכות האיטום. ואכן מרבית קבלני האיטום אינם בוחרים לבצע איטום גגות בזפת, מהסיבה שזהו איטום לא איכותי מספיק, העלול ליצור בעיות כבר לאחר שנים מעטות וגג מטפטף, הזפת אינה תמיד עומדת בתקן הנדרש ולכן בסיכום כללי כחומר זול הוא יקר לטווח הארוך.

מדוע חשוב להקפיד על איטום מבנים?

מהדברים החשובים ביותר שיש להקפיד עליהם בתהליכי בניה הוא כיצד לאטום את המבנה בצורה נכונה ומקצועית. תהליך האיטום כולו מתבצע בזמן הבניה וזאת כדי למנוע מצבים של חדירת מים או למנוע מצבים של רטיבות בכל אחד מחלקי המבנה החשובים. תהליך של איטום מבנים כולל גם איטום של כל מעטפת המבנה וכל חלקיו הפנימיים, במיוחד באזורים המוגדרים כמועדים לרטיבות כמו חדרי אמבטיה, מטבחים בהם ממוקמת אינסטלציה וכו'.

האם כדאי להיעזר באיש מקצוע לזיפות גגות?

לפני שתחליטו על זיפות גגות בירושלים, יש להזמין יועץ איטום, בכדי לוודא, כי אכן זו שיטת האיטום המתאימה לכם. אם מדובר על איטום קודם  בהזרקה, זיפות לא יתאים. זיפות יכול להתאים רק לאיטום אשר נעשה קודם גם באמצעות זפת. ישנם חומרים לאיטום, אשר אינם  יכולים להתחבר טוב האחד עם השני ולכן הצורך ביועץ אטום לפני ביצוע האיטום עצמו, הינו חשוב.

אפילו שמדינת ישראל, הינה מדינה חמה עם אקלים ים תיכוני, ימי החורף, עשויים להיות גשומים מאוד ולכן, לפני שמגיע החורף, יש לבדוק את האיטום או לבצע איטום נכון בגג, במידה ועברו שנים ויש לבצע בגג איטום חדש.

מה חשוב לדעת על זיפות גגות?

ישנם יתרונות ברורים, של ביצוע איטום גגות בירושלים ובשאר הערים בארץ ואלה הם:

שיטת הזיפות הינה זולה ומחזיקה מעמד שנים

זפת כאשר היא חמה, חודרת לכל החריצים בגג ואוטמת אותו היטב מפני מים

עבודת הזיפות בגג, אינה כה מורכבת וניתן לאטום גגות עם מתקנים כאשר הזפת חודרת סביבם

אפשר יהיה להחליף לסוג איטום מתקדם באמצעות יריעות ביט ומניות שהיא שיטה יעילה ומתקדמת לאיטום, כאשר יריעות ביט ומניות, הן אלה שמתאימות לאיטום קודם כגון זיפות.

מומלץ לפנות אל חברת איטום, אשר מתמחה בתחום זיפות גגות, כאשר יש לבצע סיוד בקיץ, מה שיגרום לבצע את שתי הפעולות ההכרחיות הללו. כל איטום של גג, חייב בהכנה נכונה ומקצועית, אשר מתחילה בניקוי יסודי של הגג מאבק ולכלוך. יש לציין כי גם בחירת הזפת לאיטום היא משמעותית ויש לעבוד עם סוג זפת תקנית אחת ולא לערבב בין סוגי הזפת.

מה העלות של עבודת זיפות גגות?

המחיר של זיפות גגות בירושלים הינו בממוצע בין שלושים וחמישה ₪ לבין ארבעים וחמישה ₪ עבור מטר רבוע. במקביל לכך, בתוך גג ממדים, אשר השטח המקסימלי שלו מגיע עד לכדי מאמה מטר רבוע, יכולה העלות למטר רבוע של איטום להיות קמעה למעלה מכך, כאשר העלות עבור מטר רבוע בשביל גג אשר השטח שלו למעלה מן מאה מטר רבוע תרד בהלימה. בנוסף לכך, העלות עבור תיקון מקומי על ידי זפת חמה הינה בממוצע בין חמש מאות ₪ לבין אלף ₪ בשביל כל התיקון והן המחיר של מריחת פריימר היא בממוצע בין חמישה ₪ לבין חמישה עשר ₪ עבור מטר רבוע.

האם יש חומרי איטום שונים למבנים שונים?

באיטום מבנים מקצועי נכלול על כן שימוש בחומרי איטום שונים שייחודיים לכל אזור במבנה, בהתאם לאופן בנייתו ובהתאם לאופן השימוש המיועד לו. ראשית יש לדאוג לאיטום כללי בכל חלקי המבנה, ובמיוחד אם מדובר באזורים תת קרקעיים כמו מחסנים, מקלטים, מעליות וכמובן חשוב לאטום את יסודות המבנה, כמובן שגם בחלקים מעל הקרקע, האיטום חשוב ביותר כמו בקירות, במרפסות, בגגות ובכל החדרים הפנימיים, זיפות בירושלים.

כיצד למנוע בעיות של רטיבות ע"י זיפות בירושלים?

איטום המבנים הוא על כן חשוב ביותר כי הוא נועד למנוע בעיות של רטיבות בכל חלקי המבנה ללא יוצא מן הכלל, חשיבות העבודה המקצועית היא מכרעת כי כאשר האיטום נעשה בצורה יסודית ונכונה כבר מתהליך הבניה, כך יחסכו גם הרבה בעיות בעתיד. איטום מבנים ידרוש גם תיקונים ושיפורים עם הזמן, כי ככל שהמבנה יאריך ימים יהיה צורך לתחזק אותו יותר. לעיתים קיימת למשל בעיה של חדירת רטיבות בין הדירות בבניינים משותפים או חדירת רטיבות מגגות, ממרפסות ומגינות וכמובן גם קיימת גם חדירת רטיבות מאזורים תת קרקעיים, ועבור כל בעיה באיטום קיים פתרון שונה עם שיטות עבודה וחומרי איטום שונים לפי הגורמים השונים לבעיה, ורק אנשי מקצוע בתחום האיטום ידעו לאתר בצורה מקצועית את התקלה ולהציע את התיקון המוצלח ביותר. למשל איטום בחלקים תת קרקעיים יצריך חפירות לעומק הקרקע ופירוק של תשתיות רבות ולכן הוא נחשב למסובך ויקר. לעומת זאת עבודות איטום מעל לפני הקרקע נחשבות לפשוטות יותר וגם עלותן נמוכה יחסית. בעלויות תיקון התקלות בבניינים משותפים, בעיות שנובעות מבעיה בגג או בקירות חיצוניים של המבנה, חשוב לזכור כי ועד הבית הוא זה שאמור לשאת בהוצאות התיקונים.

איך בוחרים איש איטום לזיפות גגות בירושלים?

בעשור האחרון אין שמה הטוב של הזפת הולך לפניה. איטום של גג על ידי זפת בהחלט מוגדר כדרך קמעה ישנה, אבל בכל זאת עסקינן במענה מקצועי ביותר, אפקטיבי ואף בעלות נמוכה, אשר עונה למטרה שלו כפי אשר נדרש.  במאמר זה נדון בעלות של זיפות גגות בירושלים, והן מה הן המעלות וגם מה הן המגרעות שלה.

מהם השיקולים בבחירת חברת זיפות גגות?

על מנת לחסוך בעלויות, יש לבחור חברת זיפות גגות בירושלים, במידה ואתם גרים באזור זה. בחירה זו היא נכונה, היות ולא תצטרכו לשלם יותר, כאשר המרחק של חברה המגיעה מאזור רחוק יותר. לא רק בחירה של חברה מקצועית ותיקה היא חשובה, כי אם המחיר של זיפות הגגות. זו הסיבה שיש למצוא השוואות מחירים ולברר כמה עולה מ"ר של זיפות ואז לחשב על פי גודל הגג שלכם את העלות הנכונה של זיפות הגג.

אח החברות המוכרות יותר בתחום איטום וזיפו גגות, הינה חברת איטום נתן ובניו בע"מ. החברה עובדת כבר 25 שנה, כאשר היא מעניקה שירות בפריסה ארצית, באמצעות צוותים מיומנים ומקצועיים. החברה משרתת את המגזר העסקי והפרטי ומבצעת פרויקטים ורכבים של תשתיות ואיטום גשרים ברחבי הארץ.

שתפו ברשתות חברתיות

באותו נושא

איטום גגות בחיפה

איטום גגות בצפון

כאשר מדובר באיטום גגות בצפון, פתרונות אמינים ועמידים הם קריטיים. תנאי מזג האוויר הקיצוניים באזור זה דורשים טיפול נוסף, איטום ותיקוני גגות. במאמר זה נחקור

קרא עוד »
איטום גגות בחיפה

איטום גגות ברמת גן

כשמדובר בהגנה על הבית שלכם, גג אטום היטב הוא קריטי. במאמר זה נדון בבעיות הגג הנפוצות של בעלי בתים ברמת גן, סימנים לגג פגום, יתרונות

קרא עוד »
איטום גגות בפתח תקווה

איטום גגות בפתח תקווה

נמאס לכם להתעסק עם גגות דולפים בחיפה? איטום הגג שלכם יכול להיות הפתרון שאתם מחפשים. שירותי איטום גגות חיוניים להגנה על ביתכם מפני ההשפעות המזיקות

קרא עוד »
איטום גגות בחיפה

איטום גגות בחיפה

נמאס לכם להתעסק עם גגות דולפים בחיפה? איטום הגג שלכם יכול להיות הפתרון שאתם מחפשים. שירותי איטום גגות חיוניים להגנה על ביתכם מפני ההשפעות המזיקות

קרא עוד »
איטום מבנים

איטום מבנים

  איטום מבנים הינה מלאכה אשר צריכה להיעשות בצורה מקצועית ומיומנת על ידי בעל מקצוע מתמחה בתחום. אנו עדים למגוון רחב של מצבים בהם אנו

קרא עוד »

איטום בהתזה

עולמות האיטום טומנים בחובם לא מעט אתגרים ושיטות לשם איטום גגות. אחת מן השיטות המובילות והמודרניות כיום בעולמות האיטום נקראת איטום בהתזה. שיטה זו נותנת

קרא עוד »