איטום גגות במרכז

איטום גגות במרכז: איכות ומקצועיות ללא פשרות

אפשר להסכים על זה בפה מלא – אין דבר יותר גרוע מגג שהתחיל לדלוף. גג דולף הוא מסוג הדברים שאנחנו לא מצפים לו, לא מכניסים אותו להוצאות החודשיות והוא פשוט קורה יום אחד בלי לשאול אותנו. דליפת גג היא דבר מסוכן מאחר והיא יכולה לפגוע לנו בתשתיות הבית והמבנה ואף לדלוף אל תוך הבית עצמו ולהשחית לא מעט רכוש. לכן, עולה הצורך לאטום את הגג במהירות וביעילות. איטום נתן ובניו בע"מ מתמחים באיטום גגות במרכז ועושים לכם מעט סדר בבלאגן.

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים איטום גגות במרכז

עלינו להבין כי מלאכת איטום גגות היא מלאכה הדורשת התערבות של בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום, מאחר וגגות דולפים יכולים להוות מטרד כלכלי ואף נזק פיזי לתשתיות הבית והמבנה קיים הצורך לאטום את הגג בצורה יעילה יחד עם עם חומרים איכותיים במיוחד. איטום איכותי משפר את איכות חיינו וחוסך לנו לא מעט כסף.

מתי מומלץ לבצע איטום גגות במרכז?

אחת השאלות הנשאלות ביותר בתחום – "מתי מומלץ לבצע איטום גגות?", אנו שומעים את השאלה הזו לפחות שלוש פעמים ביום מן הלקוחות שלנו. כאשר אנחנו מדברים על איטום גגות אנו מדברים על אחת מן המלאכות החשובות ביותר. אנו מאמינים שהתשובה היא חד משמעית – כל עוד לא צצה דליפה ו/או כל בעיה אחרת אנו ממליצים לבצע את איטום הגג בקיץ לפני שהחורף הלח, הרטוב והגשום מגיע אלינו. בקיץ משטחי הגגות יבשים וכל המים, האדים(גז) שהצטברו בחלל הגג מתעבים ויוצאים ממנו לחלוטין, מה שהופך את הזמן הזה לזמן האידיאלי ביותר לשם איטום הגג. כמו כן, איטום גג בקיץ לפני שצצה דליפה בגג הוא זול הרבה יותר, כמו כן חוסך לכם לא מעט עוגמת נפש.

איך בוחרים שיטת איטום גגות במרכז?

עולם האיטום הוא אחד העולמות המורכבים והמגוונים ביותר, ניתן למצוא אין ספור של שיטות איטום וחומרים שונים לשם ביצוע המלאכה. כאשר אנו נרצה לבחור שיטת איטום אנו נצטרך לאפיין את הגג שלנו, את החומרים ממנו הוא עשוי, את המיקום שלו ואת הצרכים של הלקוח רק לאחר מכן נדע מה היא שיטת האיטום הרלוונטית ביותר. כל גג דורש איטום שונה והתייחסות אחרת.

אילו חומרים משמשים לאיטום גגות במרכז?

בעולם האיטום אנו רואים אין ספור סוגים שונים של חומרים, חלקם טובים יותר חלקם טובים פחות וחלקם מתכתבים בצורה מושלמת יחד עם חומרים אחרים מה שהופך אותם לשחקני "נשמה". בין החומרים הפופולריים אותם אנו יכולים לראות:

חומרי איטום על בסיס אקרילי – אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים על חומרי איטום אקריליים. כאשר אנחנו מדברים על חומר איטום אקרילי אנו מדברים על חומר אשר נשתמש בו לרוב לעבודות קטנות, נישתיות וספציפיות במיוחד כמו איטום חללים קטנים ושיפועים מיוחדים. חומר איטום אקרילי כשלעצמו לא מהווה פתרון הולם לאיטום מקסימלי מאחר והוא לא מתפקד טוב אל מול נזקי החורף אך יחד עם זאת מתפקד מעולה כשחקן נלווה לחומרים אחרים לשם איטום מקסימלי לגג שלכם.

חומרי איטום ביטומנים – ניתן למצוא אין ספור שונים של חומרי איטום ביטומניים, החומר נדבק בצורה מושלמת אל בטון ומהווה את אחת הבחירות האלטרנטיביות הטובות ביותר.

יריעות ביטומניות – בשנים האחרונות חלה עלייה בכל הקשור ליריעות ביטומניות, אנו רואים כי  מאחר ואלו בעלי יתרונות רבים בכל הקשור לאיטום הגג שלכם. כאשר אנחנו עובדים עם יריעות ביטומניות אנו נעבוד יחד עם חומרי איטום אקרילים אשר מתפקדים בצורה מושלמת עם יריעות אלו לשם יצירת חומר גמיש, עמיד בפני נזקי מזג האוויר ונזקים מכניים, חזק במיוחד וללא צורך בתחזוקה מיוחדת. מדובר בבחירה השכיחה ביותר כיום.

השיטה המסורתית(זפת) – אם אנחנו מדברים על זפת אנו מדברים על אחת השחקניות המסורתיות, הפופולריות והשכיחות ביותר בעולם. למרות שבשנים האחרונות אנו רואים שחקניות חדשות מצטרפות אליה (כמו יריעות ביטומניות לדוגמא) עדיין אפשר להגיד שמדובר באחת השיטות הטובות והאמינות ביותר, לא סתם בנתה לעצמה הזפת מוניטין במשך עשרות שנים.

איך תבחרו קבלן איטום אמין במרכז

לא פעם אנו שואלים את עצמנו איך נוכל לבחור קבלן איטום אמין ומקצועי במרכז, לפעמים המחשבה הראשונית שלנו אומרת לנו שמדובר במלאכה מסובכת אך ריכזנו עבורכם מספר נקודות אשר יעזרו לכם לבחור קבלן איטום אמין ומקצועי במרכז:

בדקו מה הוא הניסיון, ו-תק ומוניטין של הקבלן – הדרך הטובה ביותר לדעת האם קבלן איטום הוא אמין או לא היא דרך המוניטין והותק שלו בתחום. אפשר להגיד בפה מלא כי הניסיון והותק מדברים בפני עצמם, קבלן איטום בעל ניסיון הוא קבלן איטום יצירתי אשר יודע לבצע את המלאכה בצורה נקייה, נוחה ויעילה.

בעל כל ההסמכות הנדרשות – בדקו כי הקבלן איתו אתם עובדים עובד עם כל ההיתרים וההסמכות הנדרשות לשם ביצוע המלאכה בבית שלכם.

חומרים איכותיים – קבלן איטום אמין במרכז יעבוד יחד עם חומרי איטום איכותיים אשר עומדים בתווי התקן המחמירים ביותר, אל תבקשו לשאול מה הם החומרים איתם עובד בעל המקצוע ואף לבדוק אותם!

עבודה טובה באה עם אחריות – קבלן בעל ניסיון ומוניטין יודע כי העבודה שלו היא ברמה גבוהה, כתוצאה מכך הוא יתן לכם אחריות לעבודה כך שתוכלו להיות רגועים ממקרים עתידיים.

קבלן איטום במרכז: איטום נתן ובניו בע"מ

למעשה, אתם לא צריכים בכלל לחפש רחוק – הגעתם למקום הנכון עבורכם. חברת איטום נתן ובניו הינה אחת מן החברות החלוצות והמובילות בארץ בתחום האיטום, עם ניסיון של למעלה מ – 20 שנה ועבודה אל מול לקוחות ממגזרים שונים(ציבורי, עסקי, מוסדי ופרטי) הפכנו לברירת המחדל בקרב לא מעט בעלי מקצוע ולקוחות פרטיים. אנו מזמינים אתכם לספק פתרון איטום הולם – בחרו איטום נתן ובניו בע"מ!

שתפו ברשתות חברתיות

באותו נושא

איטום גגות בחיפה

איטום גגות בצפון

כאשר מדובר באיטום גגות בצפון, פתרונות אמינים ועמידים הם קריטיים. תנאי מזג האוויר הקיצוניים באזור זה דורשים טיפול נוסף, איטום ותיקוני גגות. במאמר זה נחקור

קרא עוד »
איטום גגות בחיפה

איטום גגות ברמת גן

כשמדובר בהגנה על הבית שלכם, גג אטום היטב הוא קריטי. במאמר זה נדון בבעיות הגג הנפוצות של בעלי בתים ברמת גן, סימנים לגג פגום, יתרונות

קרא עוד »
איטום גגות בפתח תקווה

איטום גגות בפתח תקווה

נמאס לכם להתעסק עם גגות דולפים בחיפה? איטום הגג שלכם יכול להיות הפתרון שאתם מחפשים. שירותי איטום גגות חיוניים להגנה על ביתכם מפני ההשפעות המזיקות

קרא עוד »
איטום גגות בחיפה

איטום גגות בחיפה

נמאס לכם להתעסק עם גגות דולפים בחיפה? איטום הגג שלכם יכול להיות הפתרון שאתם מחפשים. שירותי איטום גגות חיוניים להגנה על ביתכם מפני ההשפעות המזיקות

קרא עוד »
איטום מבנים

איטום מבנים

  איטום מבנים הינה מלאכה אשר צריכה להיעשות בצורה מקצועית ומיומנת על ידי בעל מקצוע מתמחה בתחום. אנו עדים למגוון רחב של מצבים בהם אנו

קרא עוד »

איטום בהתזה

עולמות האיטום טומנים בחובם לא מעט אתגרים ושיטות לשם איטום גגות. אחת מן השיטות המובילות והמודרניות כיום בעולמות האיטום נקראת איטום בהתזה. שיטה זו נותנת

קרא עוד »