חברת איטום בירושלים​

למה חשוב לבחור חברת איטום עם ניסיון והכשרה מקצועיים?

כחברת איטום מובילה באזור ירושלים וכחברת איטום קבלנית המובילה בתחומה בכל הארץ, אנו מתמחים במשך שנים רבות במתן שירותי איטום מקצועיים ואיכותיים תוך כדי הקפדה על כל המקצועיות והבטיחות הנדרשים. לחברה גם שירותי ייעוץ מקצועיים בתחום האיטום, ביצוע כל העבודות המקצועיות של סוגי שיפוץ של בניינים, דירות, וילות או קוטג'ים, והכל תוך שירות אדיב ואישי ובצורה מקצועית ואיכותית למניעת בעיות רטיבות. לחברה מנהלים איכותיים ומקצועיים שצברו ניסיון רב בתחום, והם קבלני איטום מורשים ומוסמכים. כידוע בעיות רטיבות עלולות לגרום למפחי נפש ולשבש את שגרת היום ותפקידנו לא רק למצוא פתרונות איכותיים כדי למנוע מצבים כאלו שלא יחזרו שוב, אלא גם להציע תיקונים מהירים תוך כדי הקפדה רבה על איכות העבודה וזהירות בעבודה עם יתר התשתיות במקום.

איך לבחור חברת איטום בירושלים?

כחברת איטום הפועלת במקומות רבים ומובילים ועבור לקוחות רבים, השירות האיכותי והמקצועי שלנו חשוב לנו ביותר והכל תוך הקפדה על אמינות, על יושר ועל עמידה בלוחות זמנים קפדניים. כחברה מומחית ומקצועית לתחום אנו מבצעים פרויקטים נרחבים בהתאם לכל מפרטי העבודה של היועצים בתחום האיטום ושל מהנדסים בחברות פרטיות וציבוריות, וכן מבצעים גם עבודות עבור חברות מובילות, עבור רשויות ומועצות מקומיות.

בנוסף חשובה לנו ההתמחות במשך שנים רבות במתן שירותי איטום מקצועיים ואיכותיים תוך כדי הקפדה על כל המקצועיות והבטיחות הנדרשים. לחברה גם שירותי ייעוץ מקצועיים בתחום האיטום, ביצוע כל העבודות המקצועיות של סוגי שיפוץ של בניינים, דירות, וילות או קוטג'ים, והכל תוך שירות אדיב ובצורה מקצועית ואיכותית למניעת בעיות רטיבות. לחברה מנהלים איכותיים ומקצועיים שצברו ניסיון רב בתחום. כידוע בעיות רטיבות עלולות לגרום למפחי נפש ולשבש את שגרת היום ותפקידנו לא רק למצוא פתרונות איכותיים כדי למנוע מצבים כאלו שלא יחזרו שוב, אלא גם להציע תיקונים מהירים תוך כדי הקפדה רבה על איכות העבודה.

כיצד לבחור קבלן איכותי לאיטום בירושלים?

כרטיס הביקור שלנו הוא להבטיח איכות עבודה גבוהה ומקצועית ביותר לשביעות רצונם המלאה של לקוחותינו. אנו תמיד מקפידים לעשות שימוש בחומרים איכותיים ועמידים בלבד בעלי תו תקן על פי חוק וכן המחזיקים מעמד למשך שנים רבות, איכות העבודה המצוינת שלנו יעילה בכל תנאי מזג האוויר, וכל עבודות החברה מבוצעות על ידי הצוותים המקצועיים והמנוסים ביותר שעברו הכשרות מקצועיות מקיפות בתחום איטום ושימור מבנים והכל תוך כדי שימת דגש על מצוינות בכל שלב ובכל עת. החברה נוקטת באמצעי בטיחות מרביים שנדרשים בתחום עיסוק זה תוך הגנה מרבית על העובדים וביטוחים מקיפים, החברה מקפידה גם על כל הנהלים והדרישות של משרד העבודה ועל הנחיות העבודה הקפדניות של חברת החשמל. ניתן להתרשם מעבודות המגוונות של החברה ללקוחות מרוצים רבים, החל מלקוחות פרטים וועדי בתים ועד לחברות המובילות ביותר במשק, חברת איטום בירושלים.

מתי חשוב לשכור חברת איטום בירושלים?

ישנם כמה דברים כמו תחזוקה של בית או בניין מגורים, אשר קשה לדלג עליהם או להתעלם מהם. אחד מהם הוא נושא האיטום. כשאר לא אוטמים בזמן את הגגות או הקירות של מבנים שסימני הבלאי, כבר מתחילים לתת את אותותיהם, הבניין ייהרס והנזק יהיה כפול ומכופל. אם אתם מאזור ירושלים, מומלץ להזמין חברת איטום בירושלים, אשר תייעץ לכם תחילה לגבי סוג האיטום שאתם צריכים לבצע וכן, תבחן את הגג, על מנת לתת לכם הצעת מחיר מדויקת, אשר תכלול את ההכנות לאיטום ועלות חומרי האיטום והעבודה.

יש לציין, כי איטום הגג, מבודד היטב מחום וקור וזאת בתנאי שהאיטום מתבצע באופן מקצועי וע"י חברה מיומנת וותיקה, אשר מתמחה בכל סוגי האיטום והדבר החשוב ביותר, הינו ההתאמה של חומרי האיטום הנכונים, על פי סוג האיטום הקיים בגג.

האם ניתן להגדיר לוח זמנים לאיטום גגות?

איטום גגות צריך להיות אפקטיבי יעיל אך גם מהיר מבלי להתפשר על איכות העבודה המקצועית, איטום גגות בירושלים יכולה להציע סוגים שונים של בניה ולפעול במקומות רבים ומובילים וכן עובדת עבור לקוחות רבים, לכן השירות האיכותי והמקצועי שלנו חשוב לנו וללקוחות שלנו ביותר והכל תוך הקפדה על אמינות, על יושר ועל עמידה בלוחות זמנים קפדניים. כחברה מומחית ומקצועית לתחום אנו מבצעים פרויקטים נרחבים בהתאם לכל מפרטי העבודה, וכן מבצעים גם עבודות עבור חברות איטום בירושלים מובילות, עבור רשויות וכדומה.

מה כדאי לדעת על סוגי האיטום?

את האיטום, יש לבצע כבר בתחילת החורף. יש לבדוק בכל שנה את הגג בסוף הקיץ, על מנת לוודא שאין צורך בתיקונים וכן, לנקות את המרזבים בגג. קיימות כמה שיטות, כאשר כל אחת מהן, מתאימה לסוג גג שונה. השיטה המוכרת והוותיקה ביותר, הינה יטום גגות בזפת, או במושג המוכר שלה "זיפות גגות". למרות שקיימות שיטות מפותחות יותר של איטום, עדיין שטת הזיפות הינה זולה ונחשבת ליעילה, על אחת כמה וכמה, כאשר מדובר על חברת איטום בירושלים שבקיאה היטב בכל שיטות האיטום הקיימות בשוק והיא בעלת שם ומוניטין.

יש לציין, כי את מחיר האיטום, מחשבים על פי גודל הגג , חומר האיטום היות וישנם חומרי איטום זולים יותר וישנם יקרים יותר. המחיר יחושב על פי מ"ר, עבודות שיש לבצע כגון הסרת מתקנים מהגג ,אם דודי שמש, לוויינים, מדחסי מזגנים וכדומה, מה שיצריך זמן רב ויותר ועבודה.

מהן הדרכים השונות של איטום גג?

  1. איטום של גג על ידי מוצר של איטום אקרילי – זו היא דרך אפקטיבית, הינה השמה של רובד של מוצר איטום אקרילי, מניחים אותו על גבי הגג במספר רבדים והינם אפקטיביים עבור גג משופע, בעל מערכת ניקוז מיטבית, בשל כך במידה והלה גג אשר אוגר רטיבות ללא ניקוז מיטבי או לחלופין שיפוע אשר מסב להיקוות של שלולית, הרטיבות עשויה להסב נזק וכן למוסס את הרובד הזה. קיימים כל מיני סוגים של חומרים אקריליים, קיימים כאלו אשר שורדים בטווח הארוך והן קיימים כאלה אשר מחויבי מן המציאות לאטום מדי שנה שוב בטרם עונת החורף למרוח רובד של עוד שמירה.
  2. הדרך העממית – איטום גגות על ידי זפת – קיימות במציאות של כיום המון דרכים עבור דרישה של איטום של גג, אך אין עוררין על כך כי הדרך הכי מנוסה והן הכי מוכרת הינה על  ידי זיפות של גג. היא בעלת ניחוח רע והדבר נוטל שהות, אך הוא בהחלט שווה את המאמץ. איטום על ידי זפת נערך כאשר מורחים את הרצפה של הגג בתוך רוב עבה של זפת לוהטת, היא סוגרת באופן הרמטי את הגג ולא קיים צ'אנס שאפילו טיפת גשם בודדת תחדור לבפנים. זיפות של גג כדאי לכם לבצע כל מספר שנים, בשל כך כי במידה ועסקינן הודות גג אקטיבי אשר בני אדם עושים בו שימוש, גוררים על גביו ריהוט, יש לשער כי עלול לסוב לו נזק, עשויים להיווצר שברים ובשל כך כדאי לכם לזפת אותו פעם נוספת.

למה מומלץ לבחור בחברת האיטום נתן ובניו בע"מ?

יש לדאוג להצעת מחיר מפורטת ואחריות, כאשר הקבלה עצמה, מהווה את האחריות לעבודת האיטום. יש לבחור בחברת איטום וותיקה אשר עובדת באזורכם וכן, לקבל כמה שיותר המלצות לגבי חברת איטום בירושלים. אחת מחברות האיטום שבאמת דואגת לקורת הגג שלכם שתישאר יבשה בחורף ולא יהיה לכם חם מדי בקיץ, הימה חברת איטום נתן ובניו בע"מ אשר קיימת בשוק האיטום מעל ל-25 שנה. לחברה צוות עובדים בפריסה ארצית והיא משרתת את המגזר העסקי והפרטי כאחד.

החברה, עוסקת גם בפרויקטים גדולים כגון איטום גשרים, איטום בחברות קבלניות של גגות בניינים חדשים עוד.

שתפו ברשתות חברתיות

באותו נושא

איטום גגות בחיפה

איטום גגות בצפון

כאשר מדובר באיטום גגות בצפון, פתרונות אמינים ועמידים הם קריטיים. תנאי מזג האוויר הקיצוניים באזור זה דורשים טיפול נוסף, איטום ותיקוני גגות. במאמר זה נחקור

קרא עוד »
איטום גגות בחיפה

איטום גגות ברמת גן

כשמדובר בהגנה על הבית שלכם, גג אטום היטב הוא קריטי. במאמר זה נדון בבעיות הגג הנפוצות של בעלי בתים ברמת גן, סימנים לגג פגום, יתרונות

קרא עוד »
איטום גגות בפתח תקווה

איטום גגות בפתח תקווה

נמאס לכם להתעסק עם גגות דולפים בחיפה? איטום הגג שלכם יכול להיות הפתרון שאתם מחפשים. שירותי איטום גגות חיוניים להגנה על ביתכם מפני ההשפעות המזיקות

קרא עוד »
איטום גגות בחיפה

איטום גגות בחיפה

נמאס לכם להתעסק עם גגות דולפים בחיפה? איטום הגג שלכם יכול להיות הפתרון שאתם מחפשים. שירותי איטום גגות חיוניים להגנה על ביתכם מפני ההשפעות המזיקות

קרא עוד »
איטום מבנים

איטום מבנים

  איטום מבנים הינה מלאכה אשר צריכה להיעשות בצורה מקצועית ומיומנת על ידי בעל מקצוע מתמחה בתחום. אנו עדים למגוון רחב של מצבים בהם אנו

קרא עוד »

איטום בהתזה

עולמות האיטום טומנים בחובם לא מעט אתגרים ושיטות לשם איטום גגות. אחת מן השיטות המובילות והמודרניות כיום בעולמות האיטום נקראת איטום בהתזה. שיטה זו נותנת

קרא עוד »